loading...
اقای متن و تکست آهنگ با کمی دانلود
مانی بازدید : 28 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

متن ، تکست و دانلود آهنگ لیلا از مازیار فلاحی


متن و تکست آهنگ لیلا مازیار فلاحی

 

آقا چيزي نمونده که برسن الانه که قيچيمون کنن
چقد مهمات داريم؟
مهمات؟.. هيچي.
اِ خب پس چيکار کنيم؟
هيچي ، فقط اينقد وقت داريم که بنويسيم
يکي يکي بگين من خودم مينويسم
يه قلم و کاغذ بدين :
“بسم الله الرحمن الرحيم”
بنويس حاجي بنويس اينو :
همه جا قرمزته.
بيخود قرمز قرمز نکن
فقط قرمزته
فقط آبي داداش.
همه حساب کتابمو بسپرين به حاج رضا
خودش ميدونه چيکار کنه…
مواظب مادر و آقاجون باشين
بگين : حلالم کنه
اينشالله که نرگس هم خوشبخت ميشه
تو نميخواي چيزي بگي؟
آخه مال من يکم خصوصيه.
هـــا ، اين عاشقه حاجي..
اين خصوصيه ، يعني عاشقه بابا …
بيا خودت بنويس
پشتش بنويس
“بسم الله الرحمن الرحيم”
اين نامه رو ليلا فقط بخونه:

اين نامه رو ليلا فقط بخونه
فقط ميخوام که حالمو بدونه
کلاغا اطراف منو گرفتن ، از دور مزرعه هنوز نرفتن
ليــــلا ، دارن نقل و نبات ميپاشن
تا عشق و خون دوباره همصدا شن
ليلا چقد دلم برات تنگ شده ، نيستي ببيني که سرت جنگ شده
نيستي ولي هميشه همصدايي
ليلاي من درياي من ، کجايي

اين نامه رو تنها بايد بخونه
ببخش اگه پاره و غرق خونه
اين نامه ي آخرمه عزيزم ، تولد دخترمه عزيزم
براش يه هديه ي کوچيک خريدم
دلم ميخواست الان اونو ميديدم
ليلا به دخترم بگو که باباش
رفتش که اون راحت بخوابه چشماش
رفتش که اون يه وقت دلش نلرزه
نپــره از خواب خوشش يه لحظه
ليـــــــلا…
ليـــــــلا…

اگه يه روز اين نامه رو بخوني
دلم ميخواد از ته دل بدوني
الان ديگه به آرزو رسيدم ، باور نمي کني خدا رو ديدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 16,249