loading...
اقای متن و تکست آهنگ با کمی دانلود
مانی بازدید : 1037 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

متن ، تکست و دانلود آهنگ " Fill The Blank " دنگ شو



متن ، تکست آهنگ " Fill The Blank " دنگ شو

همه را گویم که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم 
به برم باز آ، به برم باز آ
چو نسیمی‌ای مه که برد چون کاهم

عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد
جان بخشی، دلخواهی
تو هر چه کنی‌ جفا نکن
اگر کنی‌ به ما نکن، مرا پناهی
از دردم آگاهی‌، من بار غم جفای تو
میکشم از برای تو، دگر چه خواهی‌
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد

همه جا گویم، که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم
به برم باز آ
چو نسیمی ‌ای مه که برد چون کاهم

همه جا گویم، که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم
به برم باز آ
چو نسیمی‌ ای مه که برد چون کاهم
صید تو شدم تا که فنای تو شوم
ای جان به فدای تو فدای تو شوم
چو بهارم در نظری، چو بهشتم جلوه گری
بود در بر من جای تو خالی‌
به خدا صهبای منی‌، تو طرب افزای منی‌
تو فرخنده تر از صبح وصالی
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد



لیوان جادویی + یک هدیه

 

با خرید این لیوان یک هدیه با ارزش از طرف ما دریافت خواهید کرد

عنوان هدیه ها همیشه محفوظ می باشد

ترمیم رنگ خودرو - بهترین قلم خشگیر - خرید قلم خش گیر اتومبیل سانتافه

با خرید اینترنتی این محصول از فروشگاه ما یک هدیه با ارزش به همراه محصول برایتان میفرستیم

عنوان هدیه ها همیشه محفوظ می باشد

 

اولین لیوان جادویی در ایرانی

حساس به حرارت مایع داخل آن

با یک لیوان چای ، قهوه یا هر نوشیدنی داغ دیگر عشقتان را غافلگیر کنید

ایده ای نو در طراحی لیوان

با طراحی فوق العاده و زیبا که موجب شگفتی دوستان و اطرافیان و یا همسرتان شوید

لیوان حساس به حرارت که فقط در دستان شما خواهد بود

با لیوان خود دیگران را انگشت به دهد نگه دارید انکه را که دوست دارید از تعجب میخکوب کنید

همسرتان را غافلگیر کرده و لبخند را به لبهانتان هدیه دهید

حساس به گرم شدن و سرد شدن

ليوان جادويي كه با گرم و سرد شدن از خود عكس العمل نشان مي دهد

با طراحی فوق العاده زیبا

با این لیوان دوستانتان را در مهمانی ها غافلگیر کنید

این لیوان با تغییر دمای مایع داخل آن ، طرح لیوان تغییر میکند

 

 

تکنولوژی لیوان جادویی به گونه است که توجه همه را به خود جلب کرده و انگشت به دهان میکند شما تا بحال یک لیوان جادویی را مشاهده نکرده اید! این لیوان بسیار زیبا قادر است در چند لحظه شکل خود را به طور کامل تغییر دهد. لیوانی است که از جنس فوق حساس به حرارت ساخته شده است فقط کافی است در لیوان خود مقداری نوشیدنی داغ مانند آب، چای یا قهوه بریزید و آنگاه خواهید دید که این لیوان چگونه تصویر خود را تغییر می دهد. وقتی که نوشیدنی خورده شود ولیوان حرارت خود را از دست بدهد، شکل لیوان حرارتی کم کم به وضعیت قبلی خود بر می گردد. فروشگاه ما این محصول زیبا و استثنایی را به شما معرفی می کند. با خرید لیوان جادویی دوستان و اطرافیان خود را متعجب کنید.و آن را به کسانی که دوستشان میدارید هدیه کنید . هدیه ای زیبا مناسب و هیجان انگیز برای دوستان شما

 

طرز كار:

  • به محض این که داخل لیوان مقداری نوشیدنی داغ (آب داغ - چای - قهوه و ... ) ریخته شود عکس العمل نشان خواهد داد.
  • با ریختن مایعات گرم شکل روی لیوان تغییر حالت داده و اشکال بسیار زیبا در روی لیوان آشکار شده و باعث حیرت شما و دوستانتان میشود.
     

هديه اي متفاوت و فوق العاده برای کسی که دوستش دارید

و در عين حال بسيار زيبا و كاربري و دكوري

نسل جديد ليوانای لیوان حتی بدون این قالبیت هیجان انگیز نیز یکی از زیباترین لیوان های بازار است

تصوير روي اين ليوان به حرارات حساس بوده و با گرم شدن تغيير شکل می دهد

و با سرد شدن دوباره به حالت اوليه خود تغییر شکل می دهد

 

با خرید این لیوان جادویی یک هدیه با ارزش از طرف ما دریافت خواهید کرد

عنوان هدیه ها همیشه محفوظ می باشد


برچسب ها:    خرید لیوان حرارتی رنگی    لیوانهای شیک    خرید اینترنتی ماگ    لیوان طرح لنز    لیوان فانتزی    لیوانهای حساس به دما متولدین هرماه    فروش لیوان کانن    لنز لیوانی    ليوان طرح لنز    لیوان جادویی در طرح های مختلف    طرح های مختلف لیوان جادویی    ماگ های فانتزی    فروش لیوان طرح لنز    لیوان شیک    فروش لیوان فانتزی   



[اضافه به سبد خرید]
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 16,036